Het begin... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Patrick Cremers - WaarBenJij.nu Het begin... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Patrick Cremers - WaarBenJij.nu

Het begin...

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

05 Januari 2014 | Nederland, Arnhem

Morgen is het dan zo ver, om 10.10 Nederlandse tijd vertrekt het vliegtuig richting Birmingham. Het zal voor mij erg wennen zijn aangezien ik in Nederland bij mijn ouders en mijn zus woon, en ik in Engeland op mezelf zal wonen gedurende de komende maanden. Het afscheid is iets waar ik heel erg tegen op zie, en dan met name het afscheid van mijn lieve vriendin Anne. Gelukkig heeft Anne het de komende maanden zelf ook druk met school aangezien ze in februari zal beginnen aan haar afstudeer project. Hierdoor zal ook voor haar de tijd sneller voorbij gaan.

Desondanks kijk ik er zeer naar uit om aan dit avontuur te beginnen, omdat dit een unieke kans is om meer te leren over de Engelse taal, cultuur en over het onderwijs. Daarnaast zal ik mijn vrije tijd nuttig besteden door contacten te leggen met zowel andere buitenlandse studenten als met de Engelse studenten. De andere 3 studenten die ook op de Birmingham City University colleges zullen volgen (Conny, Colin en Jurgen) zijn er al sinds afgelopen zaterdag.

Ik heb samen met Jurgen voor allebei een kamer gereserveerd in het Park Hotel, waar ik samen met Jurgen ongetwijfeld de nodige lol zal beleven! Kortom: laat dat avontuur maar komen!

  • 05 Januari 2014 - 22:55

    Anne:

    Aaawhh wat lieff♡ Veel plezier en succes schat! Je kan het :) Ik ga je wel heeeeel erg missen :( Loveyou

  • 06 Januari 2014 - 02:33

    Marloesoe:

    Veel plezier Patta a.k.a. P Diddy!
    Het afscheid is inderdaad zwaar, maar als je bezig blijft zal het wennen :)
    En het is maar 3 maanden he.

    Heel veel plezier (:


    Kudos vanuit Canada!

  • 06 Januari 2014 - 08:44

    Marga Van Balsfoort:

    Wat een leuke ervaring ga je nu beleven. Natuurlijk ga je Anne, je vader en moeder en Fabienne en Coco heel erg missen, maar gelukkig is het niet het eind van de wereld en bestaat er zoiets als Skype, en vliegen er ook geen postduiven meer en kan je hun gewoon bellen of appen. Ik wens jou in iedergeval heel veel plezier in Engeland en zet af en toe wat op facebook, zodat ik je daar een beetje kan volgen en kan zien hoe je het daar maakt. xx (tante) Marga

  • 06 Januari 2014 - 19:17

    Anita Van De Meeberg:

    Hallo Pat,

    Maak er een mooi avontuur van in Engeland, en vooral veel plezier maar dat zal wel lukken.
    En voor je het weet is weer vrijdag en vlieg je weer naar Nederland.

    Groetjes anita

  • 16 Maart 2014 - 12:33

    Silvia Jansen:

    Hier een hele late reactie van `tante Sil`uit Berlicum. Ik weet zeker dat je er veel plezier zult beleven en nog belangrijker dat de ervaring om geheel zelfstandig te zijn iets positiefs gaat toevoegen voor jezelf. Geniet van het leven en van de andere omstandigheden. Heel veel liefs van Sil. Dikke doei............

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 2829

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 04 April 2014

Buitenlandstage Birmingham

Landen bezocht: