Update Birmingham 26/01/2014 - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Patrick Cremers - WaarBenJij.nu Update Birmingham 26/01/2014 - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Patrick Cremers - WaarBenJij.nu

Update Birmingham 26/01/2014

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

26 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

De afgelopen week hebben we naast het volgen van de colleges ook samen met zowel de docent als de klasgenoten van Managing Thinking and Learning een openbaar kunstmuseum bezocht in het kader van 'cross curriculum learning'. Ik ben normaal gesproken geen fan van kunst maar ik moet zeggen dat ik dit erg leuk vond! Een docent van een andere Universiteit in Birmingham vertelde ons namelijk over hoe je dit zou kunnen gebruiken in een les, en wat je daar aan zou kunnen hebben. Ik had dit nog nooit op die manier bekeken, en ik heb hier erg veel aan gehad. Voor de 27e moeten we een verslag van 500 woorden schrijven met betrekking tot het belang van dit fenomeen. Door deze uitleg is mij deze schrijfopdracht enorm gemakkelijk afgegaan. Ik ben daarom ook erg blij dat ik het museum bezocht heb.

Sinds de 23e is mijn lieve Anne hier in Birmingham. Ik heb er enorm naar uitgekeken, en ik ben daarom ook zo enorm blij dat ze er dan eindelijk is! Aankomende week gaan we het centrum verkennen en gaan we lekker shoppen. Ook gaan we kijken of we een keer kunnen gaan bowlen of schaatsen (ook dat kan in Birmingham)! En uiteraard gaan we op woensdag naar de BIRMINGHAM DERBY: ASTON VILLA - WEST BROMWICH ALBION! We hebben kaarten voor de 'north stand', en ik heb vernomen van diverse AFC fans vernomen dat hier ook de fanatieke aanhang zit! Ik kan niet wachten tot het zover is!

Ook heb ik afgelopen vrijdag de eerste 'p.e.' oftewel physical exercise les bijgewoond. Wat was dat fantastisch! weer even lekker gymmen, super! Voor aankomende maandag staat er ook de eerste training van het BCU voetbalteam op het programma. Ik heb hun laatste wedstrijd bijgewoond, en ik moet zeggen dat ik niet kan wachten om weer op het veld te staan! ze verloren helaas met flinke cijfers (6-0) maarja, ik zou zeggen: hulp kunnen ze dus wel gebruiken! Aankomende woensdag is de eerste wedstrijd, en ik zal zeker van de partij zijn.

Uiteraard staan er voor aankomende maandag ook weer lessen op de BCU op het programma. Dat is waarom ik hier ben, en dus kijk ik ook daar naar uit. Dat was het dan weer voor nu, CYA!

  • 26 Januari 2014 - 22:49

    Anita Van De Meeberg:

    Hallo Patrick

    Heelveel plezier met z'n tweeen de komende week.
    Succes met het voelbal team, beetje sporten kan geen kwaad anders kom je tonnetje rond terug.

    Doei doei
    groetjes anita


  • 27 Januari 2014 - 07:49

    Lean:

    Leuk geschreven Patrick

  • 13 Februari 2014 - 11:31

    Jan Linders:

    Hi Patrick,

    Managing thinking and learning, sounds interesting and special (and difficult?). Tell us all about it in your next blog! Still enjoying your (hotel) surroundings, the city and your temporary university? Hope you were able to join the football-team......take care, Jan

  • 24 Februari 2014 - 15:37

    Jan Linders:

    Hi Patrick,

    I assume the BCU football team won its latest match because of the new Dutch player they've recently bought ...-:) ? Tell us all about it, have fun, Jan

  • 17 Maart 2014 - 15:33

    Jan Linders:

    Hi Patrick, time for another update? , you're undoubtedly a busy man....-:) greetz, Jan

  • 27 Maart 2014 - 13:58

    Jan Linders:

    Hi Patrick, .....and still no news from Birmingham. Time to get worried...? Hope you're fine. greetz Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Patrick

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 2832

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 04 April 2014

Buitenlandstage Birmingham

Landen bezocht: