De eerste week - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Patrick Cremers - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Patrick Cremers - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

14 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Nu ik hier al een week ben kan ik met recht zeggen dat ik een goed beeld heb kunnen krijgen van wat mij de komende maanden te wachten staat. Ik heb nu alle 3 de vakken 1x bijgewoond en het is nu dan eindelijk duidelijk wat er van mij de komende periode verwacht word. 2 van de 3 vakken (Children's development and learning & managing thinking and learning) sluiten redelijk goed aan bij wat ik in de afgelopen 2 jaar op de HAN heb geleerd, en dat is een groot pluspunt. Het andere vak is gebaseerd op het Engelse onderwijssysteem (English). Hier weet ik nog vrij weinig over en dat is dus iets waarover ik nog veel zal moeten bijlezen! De docenten zijn erg vriendelijk en heette ons welkom op de BCU.

Conny, Riikka, Jurgen, Colin en ik zijn afgelopen zondag naar een hondenrace geweest. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt, en ik vond het leuk om een stukje van de Engelse cultuur te zien.

Ook ben ik ermee bezig om een plek te bemachtigen in het zaalvoetbalteam van de BCU! Want diegene die mij goed kennen weten uiteraard dat ik niet 3 maanden zonder sporten kan......

Gisteren hebben we in de lobby een voetbalwedstrijd gekeken van de locale premier league club: Aston Villa. De Engelse voetbalfans van ons hotel waren aanwezig en het was erg gezellig. Helaas verloor Aston villa van Arsenal met 1-2.

Voor deze week staan de 2e lessen van de vakken op het programma. See you in a bit!

  • 14 Januari 2014 - 22:14

    Anita Van De Meeberg:

    Hello patje

    Leuk verslag, fijn om lezen dat je het naar je zin hebt op de BCU.
    En over dat voetbal ja we hadden het kunnen weten het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
    Het is natuurlijk geen Arnhemse Boys of Vitesse, maar je moet wat toch.

    Veel plezier daar en zien je gauw weer.

    Groetjes Anita

  • 14 Januari 2014 - 23:26

    Marijn Nust:

    klinkt goed paddy! Weinig lessen per weer of niet? CHILL ;)

  • 15 Januari 2014 - 08:27

    Marga Van Balsfoort:

    Fijn om e lezen dat je het goed naar je zin hebt in Engeland! Groetjes, Marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Patrick

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 2833

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 04 April 2014

Buitenlandstage Birmingham

Landen bezocht: