Birmingham; first impressions - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Patrick Cremers - WaarBenJij.nu Birmingham; first impressions - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Patrick Cremers - WaarBenJij.nu

Birmingham; first impressions

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

07 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Na een (iets) vertraagde vlucht en een aardig ruwe landing kwam ik gister ochtend aan in Birmingham. Aangezien ik goed was voorbereid kon ik in 1 rechte lijn van de ene trein op de andere trein stappen, en daarna mijn weg vervolgen naar het Park Hotel. Martin, de (tijdelijke) baas van het hotel heette me welkom en gaf mij een rondleiding door het gebouw. Zijn oma is de baas van het hotel maar zij is op dit moment een paar weken afwezig waardoor hij nu de touwtjes in handen heeft. Martin is een zeer vriendelijk persoon en houd zeker van een geintje hier en daar.

Gister stond in het teken van het verkennen van de omgeving. Aangezien Jurgen hier al sinds 4 Januari is kon hij mij precies de weg wijzen. Ik heb hierdoor een goede indruk gekregen van wat ik waar kan doen en/of verkrijgen. In de avond zijn Conny, Colin, Jurgen, Riikka (een Finse erasmus studente die ook in het Park Hotel verblijft) , Rachel (een britse studente die vlakbij Conny verblijft) en ik naar een pub geweest om gezellig wat te drinken. Het was een gezellige avond waarmee we dit avontuur op een leuke manier hebben ingeleid. Aankomende Woensdag staat er een informatieve bijeenkomst op de campus op het programma en Donderdag zal ik mijn eerste colleges bijwonen. Ik zou zeggen; laat die colleges maar komen!

  • 07 Januari 2014 - 16:13

    Lean:

    Misschien leuk Patrick om ook wat foto's toe te voegen.

  • 08 Januari 2014 - 00:26

    Marga :

    Helemaal mee eens, Lean!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Patrick

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 2838

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 04 April 2014

Buitenlandstage Birmingham

Landen bezocht: